جان باختن سه مقنی کمیجانی بر اثر ریزش آوار

جان باختن سه مقنی کمیجانی بر اثر ریزش آوار

1393-04-21

رئیس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان مرکزی اعلام کرد: سه کارگر روز جمعه در روستای امامزاده عباس کمیجان از توابع استان مرکزی بر اثر ریزش آوار جان سپردند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا «قنبر فراهانی» در خصوص نحوه اتفاق این حادثه گفت: این حادثه در جریان حفر چاه در این روستا واقع در شهرستان کمیجان از توابع استان مرکزی رخ داد.

وی توضیح داد: این کارگران در حال حفاری چاه آب به صورت غیراستاندارد و بدون رعایت نکات ایمنی بودند که به دلیل سست بودن بافت خاک، دیواره چاه بر سر مقنی آوار شد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان مرکزی بیان کرد: دو کارگر دیگر بلافاصله برای نجات مقنی به داخل گودال می روند که به دلیل ریزش مجدد دیواره چاه هر سه کارگر زیر تلی از آوار مدفون می شوند.

فراهانی بیان کرد: با تماس تلفنی ساکنان این روستا با مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی کمیجان، بلافاصله گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد و عملیات امدادی تا ساعت 15 روز جاری با کمک نیروهای آتش نشانی ادامه داشت.

وی ادامه داد: با تلاش نیروهای امداد اورژانس و آتش نشانی قربانیان این حادثه از زیر آوار خارج شدند اما هر سه نفرشان جان خود را از دست داده بودند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...