مرگ یک کارگر ساختمانی بر اثر ریزش آوار

مرگ یک کارگر ساختمانی بر اثر ریزش آوار

1393-02-16

مرکز اطلاع رسانی آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر در پی ریزش آوار یک محل گودبرداری شده در شهرتهران خبر داد.
به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، «محمود شاکی» درباره این حادثه گفت: روز گذشته وقوع یک مورد حادثه ریزش آوار در ساعت ۱۵ به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اطلاع داده شد و در پی آن تیم امداد و نجات ایستگاه‌های ۱۰، و نجات ۳ مستقر در ایستگاه  ۲۵از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در در خیابان مرزداران، خیابان زاگرس شرقی، نبش نارون اعزام شدند.

مدیر منطقه دو سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک کارگر ۵۵ ساله حین کار در یک مکان گودبرداری شده دچار حادثه شده و بخش‌هایی از دیواره محل گودبرداری شده بر سر وی ریخته و در زیر خروار‌ها خاک مدفون شده‌است.
شاکی در تشریح جزئیات این واقع گفت: در محل گودبرداری شده زمینی به مساحت تقریبی ۳۰۰ متر مربع و به عمق ۵ متر برای احداث ساختمان جدید گودبرداری شده بود و کارگران برای برپایی فونداسیون در حال کار بودند که ناگهان دیوار قبلی ساختمان در ضلع غربی فرو می‌ریزد و یکی از کارگران در میان خاک و سنگ و آجر گرفتار می‌شود.

او با بیان اینکه آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به آوار برداری و خارج کردن جسد این کارگر از زیر آوار کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند، گفت: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علایم حیاتی، مرگ این کارگر را تایید و اعلام کردند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...