۸۱ کارگر در دو استان مسموم شدند

۸۱ کارگر در دو استان مسموم شدند

1392-10-24

۶۹ نفر از کارگران یک کارگاه پسته پاک کنی در کرمان و ۱۲ کارگر سردخانه‌ای در بیرجند بر اثر استنشاق گاز منو اکسید کربن مسموم شدند.

به گزارش دریافتی ایلنا، حادثه کرمان که به مصدومیت ۶۹ کارگر کارگاه پسته پاک کنی انجامید، در ساعت ۷ و ۵۸ دقیقه صبح امروز رخ داد.

اورژانس کرمان گزارش داده است که تعدادی از این کارگران در محل درمان شده‌اند و ۳۹ نفر برای درمان بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.

مدیر اورژانس کرمان در گفتگو با خبرگزاری دولت، علت بروز این حادثه را تهویه نامناسب سالن این کارگاه عنوان و اعلام کرد دودی که از بخاری این کارگاه خارج می‌شد، بوسیله فن به داخل نفوذ می‌کرد و منجر به مسمومیت کارگران این کارگاه شده بود.

حادثه بیرجند

در حادثه دوم که در بیرجند رخ داد، ۱۲ کارگر سردخانه‌ای در بیرجند نیز بر اثر استنشاق گاز منو اکسید کربن مسموم شدند.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: این کارگران دیروز در سردخانه‌ای در کیلومتر ۱۵ جاده بیرجند - مشهد بر اثر استشمام گاز منو اکسیدکربن ناشی از دود ماشین لیفتراک و همچنین دود زغال و چوب که برای گرمایش استفاده شده بود دچار مسمومیت شدند.

آقای آذرکیش افزود: ۸ نفر از این کارگران با کمک امدادگران اورژانس در محل درمان شدند و ۴ نفر دیگر نیز به بیمارستان ولی عصر اعزام شدند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...