برخورد تریلر هوو با ۳۰ خودرو / مصدومیت ۱۶ نفر

برخورد تریلر هوو با ۳۰ خودرو / مصدومیت ۱۶ نفر

1392-10-05

آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه تریلر هوو حامل چندین تُن مواد شیمیایی و حلّال رنگ و مواد قابل اشتعال با ۳۰ دستگاه خودروی سواری برخورد کرده و سپس واژگون شده است.

ایلنا:  سخنگوی دبیرخانه آتش‌نشانی‌های کلان‌شهرهای کشور، از برخورد یک دستگاه تریلر هوو با ۳۰ دستگاه خودروی سواری در تبریز و مصدومیت ۱۶ تن خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از برخورد یک دستگاه تریلر هوو با ۳۰ خودرو در تبریز خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی در ساعت ۵۹ : ۱۱ روز گذشته در کمربند شرقی تبریز رخ داد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه تریلر هوو حامل چندین تُن مواد شیمیایی و حلّال رنگ و مواد قابل اشتعال با ۳۰ دستگاه خودروی سواری برخورد کرده و سپس واژگون شده است.

ملکی با اشاره به اینکه شدت برخورد به حدی بود که چندین خودرو کاملا له شده بودند، تصریح کرد:  آتش نشانان در گام نخست با ایمن سازی محل اقدام به خارج کردن ۱۶ تن از سرنشینان این خودروهای سواری که در کابین خودرو‌هایشان محبوس شده‌ بودند، کردند و پس از خروج آنها را تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی دبیرخانه آتش‌نشانی‌های کلان‌شهرهای کشور با بیان اینکه گروهی دیگر از آتش‌نشانان نسبت به جلوگیری از انفجار مواد شیمیایی تریلر هوو تلاش کردند، گفت: اتش نشانان با ریختن کف و آب مانع از اشتعال مواد شیمیایی پخش شده در سطح بزرگراه شدند.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه از سوی پلیس راهور اعلام می شود، تصریح کرد: به استناد شنیده‌های آتش‌نشانان تبریز از مسئولان پلیس، نقص فنی در سیستم کنترل ترمز تریلر هوو به احتمال زیاد علت این حادثه بوده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...