آمادگی سازمان آتش‌نشانی پایتخت برای ایمنی سوگواران حسینی

آمادگی سازمان آتش‌نشانی پایتخت برای ایمنی سوگواران حسینی

 

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به منظور تامین ایمنی هر چه بیشتر عزاداران حسینی در ایام دهه محرم با تمام توان آماده ارائه خدمات ایمنی و آتش نشانی و هرگونه کمک به شهروندان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، این سازمان همچنین در این ایام با استقرار اکیپ های سیار از 8 منطقه عملیاتی آتش نشانی در خیابانها، میادین پر تردد، مقابل اماکن مذهبی و محل های برگزاری مراسم عزاداری از ساعت 19 تا نیمه شب، پوشش ایمنی مناسب را فراهم کرده است.
در اجرای برنامه های سازمان آتش نشانی تهران برای هر چه ایمن تر شدن اماکن و مراکز مذهبی از جمله مساجد، تکایا، هیأت‌ها و حسینیه‌ها در نقاط مختلف کلانشهر تهران در ایام ماه محرم و آسایش و آرامش خاطر شهروندان، چند روز پیش از آغاز این ماه برنامه های متعددی از قبیل بازدید ایمنی مساجد، حسینیه‌ها و تکایا، آموزش اصول ایمنی و آتش‌نشانی همچنین توزیع بروشورهای ایمنی به مسئولان این اماکن انجام داده است.
شایان ذکر است در دهه ماه محرم امسال علاوه بر اکیپ های سیار، تمامی 103 ایستگاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم سالگرد شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین(ع) آمادگی کامل دارند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...