گزارش حادثه مرگ دو کارگر پتروشیمی جم هفته آینده تکمیل می‌شود

گزارش حادثه مرگ دو کارگر پتروشیمی جم هفته آینده تکمیل می‌شود

رئیس بازرسی کار سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) گفت گزارش بازرسی کار این منطقه از حادثه دو روز پیش در پتروشیمی جم که به مرگ دو کارگر منجر شد در هفته آینده تکمیل می‌شود.

«عقیل منفرد» در این باره به ایلنا گفت: کار‌شناسان ما دیروز (چهارشنبه ۱۴ آبان) حوالی ساعت ۱۰ صبح به پتروشیمی جم رفتند و بعد از بازدید از محل حادثه، مستندات را از کارفرما اخذ کردند.

او در ادامه افزود: قرار شده که بعد از آماده شدن گزارش کار‌شناسی، جلسه‌ای در پتروشیمی جم برگزار شود تا شیوه پیگیری دستور مقام قضایی درباره این پرونده مشخص شود.

منفرد در عین حال تاکید کرد: مقصر حادثه هنوز برای ما مشخص نیست. من دیروز همراه کار‌شناسان به پتروشیمی جم رفته بودم و با مسئولان آتش نشانی، ایمنی و حفاظت فنی، بهره برداری و... این مجتمع صنعتی دیدار کردم اما فرایند بازرسی به این سادگی‌ها نیست و گزارش در هفته آینده تکمیل می‌شود.

ایلنا دیروز گزارش داده بود «حسین حیدری» و «محمود جعفری» از کارگران پیمانی واحد نگهداری و تعمیرات پتروشیمی جم عصر سه‌شنبه (۱۳ آبان) هنگام شستشوی مخزن راکتور بر اثر استنشاق گاز نیتورژن جان خود را از دست دادند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...