مراسم هفته کارگر را با شکوه تر ازسالهای پیش برگزار می کنیم

مراسم هفته کارگر را با شکوه تر ازسالهای پیش برگزار می کنیم

1393-01-30

دبیر خانه کارگر کردستان در تشریح برنامه‌های هفته کارگر سال ۹۳ این استان گفت: امسال مراسم روز جهانی کارگر را بطور منسجم و باشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهیم کرد.

«عباس صفری» در این زمینه به خبرنگار ایلنا گقت: خانه کارگر کردستان قصد دارد در سال ۹۳ که به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامیده شده است برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته اجرا کند.

به گفته وی امسال تشکیلات خانه کارگر با هماهنگی سایر نهادهای کارگری استان کردستان و مسئولان استانداری واداره تعاون کار ورفاه اجتماعی یک برنامه محوری برای گرامیداشت این روز در نظر گرفته‌است.

وی دیدار با امام جمعه ونماینده ولی فقیه دراستان، ملاقات با خانواده‌های شهدای کارگری، تجلیل ازکارگران نمونه زن و مرد، حضور در نماز جمعه را از جمله برنامه‌های هفته کاروکارگر سال جاری برشمرد و گفت: به طور قطع با همکاری مسئولان استانی اجتماع بزرگ کارگری نیز برگزار می شود.

صفری در خاتمه افزود: از جامعه کار و تولید استان کردستان که همواره با حضور سرنوشت ساز خود در همه صحنه‌ها، مدافع انقلاب و پیشرو در خدمت به جامعه بوده اند می خواهیم که درکلیه مراسم هایی که به مناسبت هفته کارگردر طول هفته تدارک دیده شده حضور فعال یابند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...