یکی از کارگران مجروح در حادثه انفجار مکانیکی شهر قم کشته شد

یکی از کارگران مجروح در حادثه انفجار مکانیکی شهر قم کشته شد

1393-01-26

یکی از کارگرانی که در انفجار روز گذشته یک تعمیرگاه خودرو در قم، دچار سوختگی و آسیب دیدگی شدید شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پی وقوع انفجاری در یک واحد صنفی تعمیرگاه تنظیم موتور واقع در ابتدای ۲۰ متری ونک در خیابان جوادالائمه منطقه نیروگاه قم، که صبح روز گذشته اتفاق افتاد، ۵ کارگر مکانیک و یکی از مشتریان این تعمیرگاه، دچار سوختگی و آسیب دیدگی شدند که صبح امروز یکی از کارگران این مکانیکی بر اثر شدت جراحات وارده فوت شد.

کارگر فوت شده، جوانی ۱۸ ساله به نام مهران شیرمحمدی است که در زمان انفجار پمپ باد، که در انباری چاله سرویس این تعمیرگاه خودرو قرار داده شده بود، داخل چاله سرویس مکانیکی قرار داشت.

«علی جمالو» یکی از صاحبان این مغازه مکانیکی که خود در زمان انفجار بیرون مغازه بود، در خصوص علت وقوع این حادثه به خبرنگار ایلنا در قم گفته بود: این حادثه به خاطر سهل انگاری شاگردان اتفاق افتاد؛ یکی از آن‌ها دور تا دور چاله سرویس مکانیکی را با بنزین شست و شو داد، در حالی که گفته بودیم فقط دستمال بکشد؛ بعد از اینکه او چاله سرویس را با بنزین شسته بود، پمپ باد که داخل انباری کنار چاله سرویس مکانیکی بود، اتوماتیک می‌کند، و به خاطر جمع شدن بخار گاز بنزین در پمپ باد، یک دفعه منفجر می‌شود.

وی اضافه کرد: در زمان حادثه دو ماشین روی چاله سرویس مکانیکی قرار داشتند که وقتی انبار‌های موجود در چاله سرویس مکانیکی به دلیل انفجار خراب می‌شوند،، ماشین‌ها به همراه بر روی کارگر متوفی آوار می‌شوند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...