نرم‌افزار ErgoIntelligence

نرم‌افزار ErgoIntelligence

نرم‌افزار ErgoIntelligence Upper Extremity (UEA) مجموعه‌ای از ابزارهای تحلیل ارگونومیکی شامل RULA، REBA، SI، OCRA و CTD Risk Index  است که با دریافت اطلاعات ازکاربر و جمع بندی آنها تحلیل‌های ارگونومیکی را با استفاده از ابزارهای فوق انجام می‌دهد. 

1- RULA

RULA مخفف Rapid Upper Limb Assessment  است که اثر طرز قرار گرفتن بدن، تکرار کارها و وارد شدن نیروها را بر بدن اپراتور بررسی کرده و به هر یک امتیازی را نسبت می‌دهد و در نهایت یک امتیاز کلی را برای وضعیت بدن محاسبه می‌نماید. (RULA Grand Score) به این ترتیب فعالیت‌هایی که قسمت‌های بالای بدن(گردن، شانه‌ها، بازو و دست‌ها) را با خطر آسیب دیدگی مواجه می‌سازند مشخص می‌شوند. قسمت RULA از نرم‌افزار ErgoIntelligence با دریافت اطلاعاتی در مورد وضعیت قرار گرفتن بدن اپراتور RULA Grand Score را محاسبه نموده و پیشنهاداتی را برای اصلاح وضعیت کاری اپراتور ارائه می‌دهد.

 

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

1 نظر

  1. DarenceDarence:

    David,P.J. O&R;1278#ourke is more a libertarian than a conservative … as you might realize.But, let’s stay with Ms Coulter for now. So, she runs a serious campaign … does that turn it around? How would you then view her entry into the Senate?