منوکسیدکربن قاتل چهار کودک در شهرضا

منوکسیدکربن قاتل چهار کودک در شهرضا

1392-11-17

ایلنا: مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در حادثه مسمومیت با co که در شهرک منظریه شهرستان شهرضا در جنوب استان اصفهان رخ داد، دو دختر ۱ و ۲ ساله و دو پسر ۴ و ۵ ساله از اعضای یک خانواده که ظاهرا تبعه پاکستان بودند جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ ˈغفور راستینˈ افزود: بقیه اعضای این خانواده مشکل خاصی نداشتند و توسط تکنسین‌های اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با بیان اینکه هنگام رسیدن اورژانس بر بالین این کودکان مدتی از فوت آن‌ها گذشته بود، اضافه کرد: علائم و مشکلات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن و فوت با آن در سنین زیر ۱۰ سال و بالای ۶۰ سال بیشتر و سریع‌تر از سایر سنین خود را نشان می‌دهد.

وی در باره حادثه دیگر مسمومیت با منوکسیدکربن گفت: در این مورد مسمومیت که در خیابان شاهد اصفهان رخ داد دو نفر مسموم و توسط خودروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان زهرای مرضیه منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: یک مورد مسمومیت با منوکسیدکربن نیز در شهرستان تیران و کرون اتفاق افتاد و یک مادر و کودک دچار مسمومیت شدند که توسط اورژانس به بیمارستان بهنیا تیران و کرون منتقل شدند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...