آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

1392-11-17

ایلنا: مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، بنابر آخرین اطلاعات و گزارش‌های دریافتی محورهای بجستان، گناباد و رباط سنگ در استان خراسان رضوی، محورهای زابل به نهبندان و زابل به زاهدان در استان سیستان و بلوچستان و محورهای کرمان به سیرجان، کرمان به بم و کرمان به راور در استان کرمان با بارش برف گزارش شده است.

همچنین از ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه محور تنگ چنار در استان یزد به علت بارش برف مسدود شده است.

طغیان رودخانه‌های محلی سبب انسداد محور چنارک – جاسک در استان سیستان و بلوچستان از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه تا اطلاع ثانوی شده است.

همچنین محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به این صورت تشریح شده است:

تردد موتور سیکلت که از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه در محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع شده تا تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه دارد.

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس در جاده دماوند ممنوع است.

رانندگان و مسافران به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی، با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...