اجرای سیستم درهای حائل بین سکو‌ها و قطارهای مترو

اجرای سیستم درهای حائل بین سکو‌ها و قطارهای مترو

1392-11-07

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای سیستم درهای حائل بین سکو‌ها و قطارهای مترو موسوم به سیستم PSD برای نخستین بار در متروی پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، "سید جعفر تشکری هاشمی" افزود: به دستور شهردار محترم تهران و تاکید ایشان بر انجام اقداماتی به جهت حفظ آرامش و تامین ایمنی مسافران، نظم و انضباط قطارهای مترو و بهره‌وری بیشتر از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی واگن‌های مترو، این سیستم در ایستگاه‌های متروی تهران اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارهای مطالعاتی این پروژه که از مدت‌ها پیش آغاز شده و با توجه به دستور جناب آقای دکتر قالیباف به زودی نسبت به اجرای آن در ایستگاه‌های مترو اقدام می‌شود، اعلام کرد: در این سیستم صرفاً پس از توقف کامل قطار‌ها، درب سکو‌ها به موازات درب واگن‌ها باز می‌شود و مسافران می‌توانند از این طریق از واگن‌ها سوار و پیاده شوند.

معاون شهردار تهران در پایان با بیان اینکه علاوه بر توسعه کمی مترو، توسعه کیفی این وسیله نیز مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال روزافزون شهروندان از مترو، علاوه بر گسترش خطوط و ایستگاه‌های مترو، ارتقای امکانات و تسهیلات موجود در ایستگاه‌ها و قطارهای مترو نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...