فراخوان جشنواره فرهنگی هنری «کارگر ایرانی»

فراخوان جشنواره فرهنگی هنری «کارگر ایرانی»

1392-11-05

چهارمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی توسط ستاد بزرگداشت هفته کارگر و با همکاری موسسه آموزش عالی کار، مدیریت فرهنگی هنری منطقه پنج تهران، فرهنگسرای فردوس، فرهنگسرای کار، نشر نیماژ، موسسه فرهنگی هنری و تعاونی آوای اکران بین الملل و شرکت کاران سون آریا با هدف ارج نهادن به مقام کارگر ایرانی و ترویج فرهنگ حمایت از کار و سرمایه ایرانی رسماً فعالیت خود را آغاز کرد. در این دوره از جشنواره بخش شعر و ترانه از هم تفکیک شده و آثار هر بخش به صورت جداگانه مورد قضاوت قرار خواهند گرفت. از جمله تغییراتی که در این دوره نسبت به دوره قبل اعمال شده است می‌توان به لغو محدودیت ارسال آثار توسط اعضای هر کانون اشاره کرد. بدین ترتیب تمام اعضای کانونهای ادبی فعال در سطح استان تهران می‌توانند آثار خود را در رشته‌های شعر و ترانه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بخش ویژه جشنواره نیز به آثاری که از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره می‌رسند اختصاص داشته و هنرمندان سراسر کشور بعد از سال‌ها امکان شرکت در این جشنواره را خواهند داشت.

در بخش اجرا نیز ابتدا آثار رسیده در مرحله اول مورد بازبینی قرار گرفته و آثاری که به مرحله دوم راه پیدا کنند مطابق روال سال گذشته جشنواره طی یک رقابت شفاهی مورد داوری قرار خواهند گرفت. اختتامیه جشنواره نیز طبق روال همیشگی در روز ششم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. گفتنی است آثاری که با موضوعیت کار و کارگر به دبیرخانه جشنواره برسند از شانس بیشتری برای کسب عناوین و جوایز این دوره از جشنواره برخوردار خواهند بود.

حامد کمیلی در این دوره نیز دبیر جشنواره خواهد بود و میلاد ثابت به عنوان مدیر اجرایی وی را همراهی خواهد کرد. رضا سهیل نخاعی نیز به عنوان مشاور اجرایی تجربیات خود را در اختیار جشنواره خواهد گذاشت. همچنین حسین متولیان شاعر نام آشنا و جوان کشورمان که افتخارات ملی بسیاری از جمله کسب عنوان و همچنین داوری در جشنواره فجر را در کارنامه خود دارد به عنوان دبیر تخصصی در جشنواره حضور خواهد داشت.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان سال ۹۲ به صورت تایپ شده در برنامه ورد به رایانامه info@Komeili. com ارسال نمایند. کلیه شرکت کنندگان باید اطلاعات ذیل را همراه با اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند:

نام و نام خانوادگی- تاریخ تولد- آدرس محل سکونت- تلفن تماس- نام کانون، شماره تماس و نام دبیر (ویژه شرکت کنندگان تهرانی) - نام اثر- تاریخ سرودن اثر- سابقه عناوین کسب شده توسط این اثر در جشنواره‌های دیگر- رزومه یک صفحه‌ای از صاحب اثر تایپ شده در محیط ورد- یک قطعه عکس اسکن شده صاحب اثر

شرکت کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۸۷۹۹۳۰۶۲ تماس بگیرند یا سوالات خود را به رایانامه ذکر شده ارسال کنند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...