کارگر افغان پس از سقوط ۴۰ متری، بدون معاینه پزشکی به کار بازگردانده شد

کارگر افغان پس از سقوط ۴۰ متری، بدون معاینه پزشکی به کار بازگردانده شد

1392-09-30

یک کارگر افغان پس از سقوط از ارتفاع ۴۰ متری زنده از چاه خارج شد و با تشخیص عوامل آتش‌نشانی بدون معاینه پزشک و یا مراجعه به مراکز درمانی، به ادامه کار پرداخت.

به گزاش دریافتی ایلنا، طی این حادثه که صبح پنجشنبه در خیابان بنی‌هاشم رخ داد، کارگران در طبقه منفی دو یک ساختمان هفت طبقه مشغول حفر چاهی به عمق ۴۰ متر بودند که یکی از کارگران هنگام خروج از دهانه این چاه، ناگهان به عمق ۴۰ متری چاه سقوط کرد.

بر اساس گزارش آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان عملیات خود برای خارج کردن این کارگر افغان ۲۵ ساله را با کمک دیگر کارگران آغاز کردند و پس از مدتی این کارگر را از عمق چاه خارج کرده و به سطح زمین منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز شنبه درباره نحوه مواجهه با آسیب‌های احتمالی این کارگر افغان اعلام کرده است که آتش‌نشانان پس از خارج کردند این کارگر از چاه «در کمال ناباوری مشاهده کردند که این کارگر تنها از ناحیه کمر یک خراش برداشته است».

جلال ملکی گفت: با توجه به وضعیت کارگر، حتی نیاز به اعزام وی به مراکز درمانی نیز وجود نداشت، و عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی و ارائه هشدار‌ها و توصیه‌های لازم، محل حادثه را ترک کردند.

 

جلالخالق !!!

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...