راه‌اندازی دبیرخانه تشکل‎ها، کانون‎ها و نشریات در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

راه‌اندازی دبیرخانه تشکل‎ها، کانون‎ها و نشریات در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

1392-09-20

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وزارت بهداشت، محمد حسین آیتی این بخشنامه را با هدف ساماندهی، تشویق و حمایت از فعالیتهای فرهنگی دانشجویان و نیز قانونمند نمودن و یکسان سازی اینگونه فعالیت ها، طبق آئین نامه ها و دستورالعمل های مصوب شورای انقلاب فرهنگی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ کرد.

وی در این بخشنامه در خصوص تشکیل دبیرخانه نشریات دانشگاهی، راه اندازی و فعال سازی دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی، معرفی 2نفر از مدیران مسئول نشریات دانشگاهی به انتخاب مدیران مسئول نشریات دانشگاه برای عضویت در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهیان وزارت و ارسال مستمر صورتجلسات کمیته های ناظر بر نشریات دانشگاه و هم چنین حداقل یک جلد از هر یک از نشریات منتشر شده به معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت مورد اشاره قرار داده است.

براساس این گزارش راه اندازی دبیرخانه کانون فرهنگی دانشجویان، از دیگر موارد بخشنامه معاونت دانشجویی فرهنگی است که در آن به مواردی چون، راه‌اندازی و فعال سازی دبیرخانه کانونهای  فرهنگی دانشجویان و تشکیل شورای هماهنگی کانونهای دانشجویی اشاره شده است.

در این بخشنامه راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره فرهنگی و تشکیل شورای هماهنگی کانونهای دانشجویی نیز از معاونان دانشجویی، فرهنگی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور خواسته شده است.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...