بیانیه دانشگاه‌های شهید بهشتی درباره حضور روحانی در مراسم روز دانشجو

بیانیه دانشگاه‌های شهید بهشتی درباره حضور روحانی در مراسم روز دانشجو

1392-09-15

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«شصت سال پیش دانشجویان مومن و انقلابی ایران متاثر از آموزه های مکتب تشیع در مقابل ظلم و جور و طاغوت، به مقابله با حضور و دخالت استعمارگران در کشور پرداختند و با اهدای خون خویش، از دین، استقلال، شرف مردم ایران و فرهنگ حسینی صیانت کردند و به شایستگی این روز روز دانشجو نام گرفت.

 

واقعه 16 آذر آغاز تبلور و تجلی روحیه استکبارستیزی و حق طلبی دانشجویان و دانشگاهیان ایران است. تداوم همین روحیه بود که دانشگاه را به عنوان یکی از ارکان و مراکز هدایت حضور مردمی به عرصه مبارزات انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی آورد و همین روحیه است که امروز آن را به سنگر جهاد علمی و پیشرفت کشور مبدل کرده است. اهدای شهدای بزرگوار هسته ای در راه پیشرفت و اعتلای میهن اسلامی تاکیدی دیگر بر زنده بودن این روحیه در دانشگاه و دانشگاهیان است.

دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتخار آن را دارند که در شصتمین سالروز بزرگداشت روز دانشجو در اولین سال ریاست جمهوری جناب آقای دکتر روحانی میزبان حضور صمیمانه ایشان در میان دانشجویان و دانشگاهها باشند.

ضمن عرض خیر مقدم به محضر ریاست محترم جمهوری ، بابت قبول زحمت و فراهم ساختن فرصتی مغتنم برای دانشجویان و دانشگاهیان که بتوانند در فضایی صمیمی پرسش ها و دغدغه های خود را با ایشان در میان بگذارند، صمیمانه از حضور امید بخش ایشان تشکر می کنیم و موفقیت دولت تدبیر و امید را در تلاش برای شکوفایی ایران اسلامی آرزومندیم.»

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...