باز هم تخریب غیر اصولی منزل حادثه آفرید

باز هم تخریب غیر اصولی منزل حادثه آفرید

 

تخریب غیر اصولی یک ساختمان مسکونی قدیمی در محله ابوذر حادثه ساز شد و یکی از کارگران در زیر آوار گرفتار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، به دنبال تماس های تلفنی تعدادی از شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی تهران مبنی بر ریزش یک ساختمان در خیابان ابوذر، خیابان رسول فلاحی، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 28 را در ساعت8:30 دقیقه صبح امروز به محل حادثه اعزام کرد.
غلامرضا قاسمپوررئیس ایستگاه 28 آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: کارگران در حال تخریب یک ساختمان مسکونی دو طبقه بودند که ناگهان بخشی از این ساختمان فرو ریخت و یک نفر از کارگران در زیر آوار آن بدام افتاد.
وی افزود:آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از کسب اطلاعات اولیه از کارگران بوسیله تجهیزات نجات با رعایت نکات ایمنی اقدام به آوار برداری کرده و این کارگر جوان را زنده از زیر آوار بیرون آورده و برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.
قاسمپور علت بروز این حادثه را بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام تخریب ساختمان ذکر کرد و خاطر نشان ساخت: نیروهای آتش نشانی برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی با کشیدن نوارهای هشدار دهنده محل آوار را ایمن سازی کرده و همچنین تذکرات لازم به منظور تخلیه اماکن مجاور به ساکنان آن ارائه دادند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...