چقدر برای سلامتی خود سرمایه گذاری میکنید؟

چقدر برای سلامتی خود سرمایه گذاری میکنید؟

 

سلامتی، حفظ و ارتقای آن لازمة شکوفایی عمر و بهره گیری شایسته از زندگی است. سلامتی زیربنای رشد یک جامعه است، بنابراین شناسایی عوامل تأثیرگذار بر سلامت بسیار ضروری و مهم می باشد.

در حال حاضر چهره بیماری ها در جهان، از جمله کشور ما تغییر کرده و با ریشه کنی، حذف، کنترل و کاهش موارد ابتلا به بیم اری  های واگیر، شاهد رخ نمایی بیماری های غیرواگیر (بیماری های قلبی و عروقی، سرطانها و ...) هستیم که ناشی از عوامل محیطی است و
غلبه بر آنها از یک طرف در گرو تغییر سبک زندگی و اصلاح رفتار و نگرش مردم بوده و از سوی دیگر توفیق در این عرصه منوط به همراهی کلیه نهادها و سازمانها در حفظ و ارتقای سلامت است.
در این مجموعه تلاش براین است که به برخی از مهم ترین عوامل تأمین کننده سلامت در جامعه اشاره شود تا با توجه ویژه به این موارد بتوانیم سلامتی را که یکی از بزرگترین نعمت های الهی است حفظ نموده وشکر آن را بجا آوریم.

نکات کلیدی در پیشگیری از حوادث ترافیکی:
 استفاده از کمربند ایمنی:
استفاده نکردن از کمربند ایمنی و دیگر شرایط ایمنی در جاده مانند صندلی های ویژه کودک و ... در خودرو از علل مهم مرگ و میر و آسیب های ناشی از حوادث جاده ای هستند.
 سرعت:
در سرعت بالا و غیرمجاز احتمال وقوع تصادف بیشتر می شود، سرعت غیرمجاز یعنی فراتر رفتن از محدوده سرعتی که توسط  کارشناسان راهنمایی و رانندگی مشخص شده است. توجه داشته باشید با رعایت سرعت مجاز هنگام رانندگی می توان از بروز تصادفات پیشگیری
نمود.


ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

1 نظر

  1. SharleenaSharleena:

    AKAIK youv'e got the answer in one!