ایران تلنت

ایران تلنت

 

با سلام و احترام، همان‌‌طور که اطلاع دارید، IranTalent.com سال گذشته و برای اولین بار در کشور، ارزیابی حقوق و دستمزد در جمعیت متخصصان کشور را برگزار و گزارش آن را منتشر کرد. با توجه به استقبال صورت گرفته از این گزارش و دستاوردهای آن، امسال نیز بنا داریم برای دومین سال پیاپی، پاسخگوی نیاز بخش وسیعی از مخاطبانمان باشیم تا بتوانند ارزیابی بهتری از حقوق و دستمزدهای رایج کشور در صنایع و گروه‌های شغلی مختلف داشته باشند و حقوق و دستمزد خود را با توجه به تحصیلات و سوابق کاری‏‌شان در بازار کار بررسی کنند. لطفاً برای شرکت در ارزیابی و تکمیل پرسشنامه، به لینک زیر مراجعه فرمایید.

پاسخ‌های شما در کنار دیگر جواب‌ها بدون نام و به صورت آماری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و خلاصه یافته‌های آن، پس از تحلیل و گزارش‌گیری برای شما ارسال خواهد شد. پرسشنامه ارزیابی حقوق و دستمزد - سال ۱۳۹۳ پیشاپیش از مشارکت شما سپاسگزاریم. گروه تحقیق و پژوهش IranTalent.com

از این قسمت وارد شوید

1 نظر

  1. KeeshaKeesha:

    this post brought me wayyy back. i learned to make chapatis at a commune in the late 70's and carried it with me thgohruout...my favorite used to be chapatis with goat cheese and some sort of greens...I may even try the poorisHappy Monday!