برای کاهش آلودگی های شغلی هرمزگان هنوز چاره جویی نشده است

برای کاهش آلودگی های شغلی هرمزگان هنوز چاره جویی نشده است

1393-10-03

همایش هیئت‌های اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور با هدف رفع مشکلات و موانع پیش روی جامعه کارگری در بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا «محمد دریانوس» دبیر اجرایی تشکلات خانه کارگر هرمزگان با اعلام این خبر گفت: در این همایش ۸۰ تا ۱۰۰ نفر از اعضای هیئت اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور حضور خواهند داشت.

وی همچنین در تشریح مشکلات کارگران استان هرمزگان گفت: در بحث مشکلات کارگری با مسائلی چون عدم ساماندهی نیرو‌ها ی کار در حوزه دریا و صنایع دریایی هستیم که تاکنون برای حل این مشکل رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

دریانوس با بیان اینکه غرب هرمزگان قلب اقتصادی کشور محسوب می‌شود بیان کرد: در این منطقه فضای آلوده و آلاینده‌های مخرب و سرطان زا، محیط زیان آور و خطرسازی برای کارگران ایجاد کرده و با وجود آنکه باید برای کاستن اینن آلودگی‌ها چاره اندیشی کرد امارا تاکنون هیچ اقدام جدی در این زمینه انجام نشده است و کماکان این آلودگی‌ها گریبانگر این بخش از صنایع شده است.

وی تغییرات مدیریتی در بخش اداره کار استان را مثبت و رضایت بخش ارزیابی کرد و اظهار داشت: با این تغییرات توانسته‌ایم تعامل خوبی با سازمان تامین اجتماعی، سازمان فنی و حرفه‌ای و بخش صنعت و صنایع ایجاد کنیم که این تعامل موجب حمایت بیشتر نسبت به جامعه کارگر ی شده است.
وی همچنین در خصوص افزایش اخیر بهای نان گفت: گران شدن ۳۰ درصدی نرخ نان از سوی دولت بدون توجه به معیشت و مشکلات قشر کارگری نیازمند چاره اندیشی و تمهیدات است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...