پذیرش نیروی قراردادی ایمنی شرکت گهرروش سیرجان ازطریق مصاحبه

پذیرش نیروی قراردادی ایمنی شرکت گهرروش سیرجان ازطریق مصاحبه

 

شرکت گهرروش سیرجان در نظردارد جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، برای شغل بازرس ایمنی کارخانه تعداد 8 نفر نیروی مرد در مقطع لیسانس ایمنی (شامل رشته های : ایمنی صنعتی ، بازرسی فنی ،بهداشت حرفه ای ،مهندسی صنایع گرایش ایمنی صنعتی) را از طریق برگزاری مصاحبه تخصصی وآزمونهای روانشناختی و گزینش به صورت قراردادی جذب نماید.لذا افراد متقاضی میتوانند جهت ثبت نام ازتاریخ 08/09/93 لغایت تاریخ19/09/93به آدرس اینترنتیwww.karasa.ir مراجعه وپس از مطالعه دقیق شرایط ذکرشده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ایمنی صنعتی ، بازرسی فنی ،بهداشت حرفه ای ،مهندسی صنایع گرایش ایمنی صنعتی / مرد / 8 نفر / جهت شغل بازرس ایمنی و بهداشت حرفه ای

 

1. شرایط داوطلبان
1.1. شرایط عمومی :

1.1.1.  تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران و متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور.
2.1.1. نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردیده باشد.
3.1.1. عدم اعتیاد به مواد مخدر به تایید مراجع ذیصلاح.
4.1.1. عدم تعهد خدمت در سایر مؤسسات دولتی و غیر دولتی.
5.1.1. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم.
6.1.1. داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روحی براساس تایید واحد طب کار شرکت.

تذکرمهم:افرادی که درشرکت گل گهر وسایرشرکتهایی که درمجموعه گل گهر ویاشرکتهای مرتبط،مشغول فعالیت می باشند فقط درصورت استعفاء تاتاریخ19/09/93حق شرکت دراین فراخوان رادارند،بدیهی است چنانچه پس ازتاریخ فوق اشتغال  ایشان اثبات شود ازادامه کارفرد جلوگیری بعمل خواهدآمد.

2.1. شرایط سنی:
1.2.1.حداکثر سن برای داوطلبان لیسانس 30 سال (متولدین 19/09/63 و بعد از آن)
2.2.1.مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلبان افزوده می شود.
3.2.1سابقه کارمفید و مرتبط در واحدهای پیمانکاری شرکت معدنی و صنعتی گل گهر که به تائید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشدتا سقف 5 سال به حداکثر سن داوطلب افزوده خواهد شد .(بجزشاغلین که مجاز به ثبت نام نیستند)
4.2.1.شرط حداکثر سن درمورد ایثارگران با رعایت موارد ذیل افزایش می یابد :
1.4.2.1داوطلبانی که درجبهه های نبرد حق علیه باطل به صورت داوطلب خدمت نموده اند به میزان مدت حضور درجبهه وهمچنین درصورت مجروحیت ، مدت بستری شدن یا استراحت پزشکی آنان به سن آنها اضافه می شود.
2.4.2.1داوطلبانی که درطول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی ویا گروههای ضدانقلاب درآمده اندبه میزان مدت اسارت وحضور درجبهه  .
3.4.2.1افراد خانواده شهداء و جاویدالاثرها (همسر، فرزندان) ، جانبازان بالای 25% ،  وآزاد گان به مدت 5 سال .

 

تذکرات:
-در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبین  (لیسانس )از 37 سال نبایستی تجاوز نماید.

 

3.1. شرایط معدل:
حداقل معدل برای داوطلبان با مدرک تحصیلی لیسانس 13 می باشد.

4.1. شرایط مدرک تحصیلی:
1.4.1.مدارک دانشگاهی افرادی برای شرکت در مصاحبه قابل قبول است که از طریق آزمون های سراسری دانشگاه های دولتی یا آزاد  ویا آزمون خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی که از طریق سازمان سنجش برگزار شده باشد موفق به ورود به مراکز آموزش عالی شده باشند و یا از دانشگاه های معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.
2.4.1. دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.)
3.4.1. تائید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری الزامی است.
4.4.1.مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.
تذکر:

  • مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام و کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری مصاحبه باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
  • گواهی موقت صادره از حوزه نظام وظیفه مبنی بر معافیت داوطلب از خدمت وظیفه، مورد تائید نیست.

2. اولویت های جذب 1.2. اختصاص 10% کل پذیرفته شدگان به افراد درجه یک خانواده معزز  شاهد و جانبازان بالای 25% می باشد مشروط براینکه حداقل 60% امتیاز کل نفر اول پذیرفته شده در مصاحبه راکسب کرده باشد .
2.2. افراد بومی از امتیاز  بومی بودن برخوردار خواهند شد.

تبصره:  بومی به افرادی گفته می شود که محل تولد و یا محل اخذ دو مقطع تحصیلی آنها شهرها و مناطق:  سیرجان بافت بردسیر شهر بابک و رفسنجان باشد.

3.2. در شرایط مساوی،  اولویت جذب با افرادی است که دارای معدل بالاتری هستند.
3. نحوه ثبت نام و مهلت آن:

داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز 19/09/93 فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در مصاحبه ثبت نام نمایند.

1.3. مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن
2.3. واریز مبلغ 300،000  ریال ( سیصدهزار ریال ) به صورت الکترونیکی از طریق سایت فوق ، به عنوان حق ثبت نام در مصاحبه .

تذکر: وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

3.3. داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند. (حجم عکس 4*3 نباید بیشتر از 40 کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از 80 کیلوبایت باشد)

  • عکس داوطلب 4*3
  • گواهی تحصیلی
  • کارت ملی
  • شناسنامه
  • مدارک ایثار گری
  • کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم برای متقاضیان
  • سوابق مورد نیاز با ارائه مستندات مربوط به پرداخت حق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی
4.3 ثبت مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت www.karasa.ir به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد.
5.3 داوطلبان باید یک هفته پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید.
6.3 تاریخ مصاحبه ، مکان و نحوه برگزاری آن در سایت مذکور اعلام میگردد.
تبصره : لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.
4. تذکرات و نکات بسیار مهم:
1.4. چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیرواقعی در فرم ثبت نام اقدام به درخواست استخدام نماید با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی(حتی در صورت پذیرش در مصاحبه و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
4.2. بدیهی است قبولی در مصاحبه تخصصی، معاینات پزشکی و تائید فرد توسط کمیسیون مربوطه  و قبولی درگزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مرحله بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
4.3. پس از طی  تشریفات جذب، پذیرفته شدگان نهایی طی یک دوره قرارداد آزمایشی سه ماهه بکارگرفته شده  که در صورت رضایت از عملکرد قرارداد مدت معین آنان تمدید ،در صورت عدم رضایت به کار آنان خاتمه داده می شود.
4.4. کلیه مشاغل عملیاتی و تولیدی بوده و افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.
4.5.محل انجام خدمت کیلومتر 50 جاده سیرجان- شیراز مجتمع گل گهر- شرکت گهر روش سیرجان می باشد.

5. مفاد مصاحبه:

مصاحبه ازسوالات تخصصی رشته های اعلام شده درزمینه ایمنی وبهداشت حرفه ای خواهد بودومصاحبه روانشناسی نیز همزمان برگزار خواهدشد.

6. تاریخ مصاحبه:

زمان ومکان ونحوه برگزاری مصاحبه متعاقباً درسایت مذکوراعلام می گردد.

برای ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کنید

ثبت نام

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...